2020. március 6.

Kedves Ügyfelünk!

2020. február 20-án megújult az iCsekk mobiltelefonos alkalmazás.

Az erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó törvényi szabályozásnak megfelelően módosult a bankkártyás fizetési funkció, és az applikáció egyúttal modernebb megjelenést is kapott!

Ha továbbra is kényelmesen, mobileszközéről szeretné papíralapú csekkjeit és Díjneten bemutatott számláit intézni, olvassa el összefoglalónkat az iCsekket érintő változásokról!

AMI NEM VÁLTOZOTT:

Az app továbbra is ingyenesen letölthető, és használatához mindössze egy okostelefonra, egy bankkártyára, a postai csekken vagy a számlán található QR-kódra és/vagy a Díjnet rendszerben történő regisztrációra van szükség.

AMI VÁLTOZOTT:

Az applikációt frissíteni szükséges.

  • Ha Önnek iOS rendszerű készüléke van, első lépésben törölje a korábbi verziójú iCsekk mobil alkalmazást, majd töltse le az újat itt:
  • Ha Önnek Android rendszerű készüléke van, és készülékén az automatikus frissítés nincs beállítva, frissítse az appot itt:

Az új app használatához regisztrációra van szükség.

A regisztrációt a korábbi alkalmazást használóknak is el kell végezniük, egy e-mail cím és egy új jelszó megadásával. A megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt küldünk, amelynek segítségével megerősítheti e-mail címének hitelességét. (Amennyiben nem érkezne meg a regisztrációs e-mail, kérjük, ellenőrizze a SPAM mappát is.)

A regisztráció megújítására azért van szükség, mert a továbbiakban az iCsekk szolgáltatás azonosító adata az e-mail cím lesz – ezzel kiváltásra kerül a korábbi, mobiltelefonszám alapú azonosítás. Így a jövőben egyszerűbbé válik a szolgáltatás használata akár több készüléken is, illetve telefonszámcsere esetén is biztosított lesz a zavartalan használat, és a korábban kezdeményezett tranzakciók elérése.

Az új applikációban megjelenítheti a korábbi iCsekk alkalmazással beolvasott csekkeket és kifizetett számlákat.

A „Profil adatok” menüpontban adja meg azt a mobiltelefonszámot, amellyel a korábbi iCsekk alkalmazásban regisztrált. Az ellenőrzéshez a megadott telefonszámra SMS-ben érkező kódot az alkalmazás „Megerősítő kód” mezőjébe kell beírnia. Ezt követően a korábban beolvasott, fizetésre előkészített csekkjei/számlái a „Várakozó számlák” menüpont alatt válnak láthatóvá, illetve a korábbi iCsekk alkalmazással kiegyenlített csekkjeit/számláit a “Kifizetett számlák” menüpont alatt találhatja meg.

Fontos! A Díjnetes számlái akkor fognak a jövőben is megjelenni az iCsekk alkalmazásban, ha bekapcsolja a „Díjnet” gombot a Beállítások menüben, és megadja a Díjnet fiók felhasználó nevét és jelszavát a felugró képernyőn.

Amennyiben szeretne értesítést kapni a Díjnetből iCsekkbe küldött elektronikus számláiról, akkor az „Értesítések” alatt be kell kapcsolnia a „Díjnet számla érkezésekor”gombot.

Módosult a bankkártyás fizetési funkció.

Az újra regisztrált iCsekk fiókban a korábbi alkalmazásban elmentett bankkártya adatok nem lesznek elérhetőek.

Az új applikációban a SimplePay szolgáltatással tud fizetni, akár mentett bankkártyával is.

  • Amennyiben már van Simple fiókja: a fizetési szolgáltató oldalán választhatja ki azt a bankkártyát, mellyel fizetni kíván.
  • Ha még nincs Simple fiókja: elmentheti a még nem regisztrált bankkártya adatokat, például első fizetéskor (emellett, a szolgáltatás lehetőséget biztosít több bankkártya regisztrációjára is).
Természetesen az iCsekkben továbbra is lehetősége lesz nem regisztrált bankkártyával fizetni.

Fontos, hogy a Simple app letöltése nem kötelező, az iCsekk használatának nem feltétele.

Hűségpontokat is gyűjthet.

Ha rendelkezik ÉnPostám kártyával, a csekkbefizetésekkel hűségpontokat is gyűjthet, amelyhez a „Profil adatok” menüpontban szükséges megadni a kártya hátoldalán, a vonalkód alatt lévő, nyolcjegyű azonosítót (LUA……..).

További részletek a hűségprogramról:
https://www.posta.hu/husegkartya

Köszönjük, hogy használja iCsekk szolgáltatásunkat!

Reméljük, hogy megújult szolgáltatásunkat is megelégedéssel fogja használni, mobileszközén való papíralapú csekkjeinek, valamint Díjneten bemutatott e-számláinak intézésére.

Telepítse most iOS vagy Androidos készülékére!

 

További információk az iCsekk alkalmazásról: https://www.icsekk.hu/#faq


2020. február 17.
Tájékoztató az új iCsekk mobilapplikáció bevezetéséről.
Tájékoztatjuk, hogy az iCsekk mobil alkalmazás 2020. február 19-én az esti óráktól megújulás következtében átmenetileg nem lesz elérhető. Ahhoz, hogy az iCsekk applikációt a jövőben is használhassa, szükséges a telepített alkalmazás verziójának frissítése. A szoftverfrissítés a Google Play és App Store áruházakban várhatóan 2020. február 20-án, a kora reggeli óráktól lesz elérhető.

Az új iCsekk mobil applikáció bevezetéséhez kapcsolódóan az alábbi, Díjnet fiókját is érintő folyamatokra és változásokra számíthat.

  1. Számláinak jelenlegi iCsekk alkalmazásban történő fizetésére 2020. február 18. éjfélig lesz lehetősége. Az iCsekk alkalmazásba leküldött, 2020. február 19-én még ki nem egyenlített számlái 2020. február 19-én visszaküldésre kerülnek a Díjnet fiókjába, amelyeket a “Fizetendő számlák” menüpontban érhet majd el. Gondoskodjon ezen számláinak a Díjnet által nyújtott fizetési lehetőségek valamelyikével történő kiegyenlítéséről!
    Az iCsekkből visszaküldött számlákról e-mailben értesítjük. A rendezetlen számlákat az értesítő levélben elhelyezett fizetés link segítségével, bankkártyával egyszerűen rendezheti.

  2. A számlák Díjnet fiókjába történő visszaküldésével egyidejűleg a Díjneten a korábban beállított automatikus, mobilra történő átirányítások törlődnek!

  3. Az új iCsekk alkalmazás, illetőleg szoftverfrissítése 2020. február 20-án, várhatóan a kora reggeli óráktól lesz elérhető a Google Play és az App Store áruházakban. Ezt követően szükséges a szoftver frissítése amennyiben a jövőben is ezen alkalmazással szeretné fizetni számláit.

  4. Az alkalmazás szoftverfrissítésének letöltését követően az iCsekk alkalmazásban új regisztrációt szükséges kezdeményeznie! Erre azért van szükség, mert a továbbiakban az iCsekk fiók azonosító adata a telefonszám helyett az e-mail cím lesz. Az új fiók regisztrációjához az e-mail cím mellett egy jelszó megadására lesz szükség.

  5. Ahhoz, hogy Díjnetes számláit a továbbiakban is rendezhesse az iCsekk alkalmazásban az alábbi teendőket kell elvégeznie:
    A Díjnet szolgáltatást a “Beállítások” menüpont alatt a “Díjnet” funkció bekapcsolásával tudja aktiválni az új iCsekk alkalmazásban, miután a felugró képernyőn megadta Díjnet fiókjának felhasználónevét és jelszavát.
    A Díjnet szolgáltatás sikeres aktiválásával Díjnet fiókjában lévő, aktuálisan fizetendő számlái automatikusan átirányítódnak a mobiltelefonra, és megjelennek a “Várakozó számlák” menüpont alatt. Egyúttal Díjnet fiókjában megtalálható , minden számlakibocsátói regisztrációjához a mobilra történő automatikus fizetési átirányítás lesz az alapértelmezett fizetési mód (melynek azonosítója az iCsekk fiók regisztrációjakor megadott e-mail cím lesz). Az egyes számlakibocsátói regisztrációkhoz tartozó fizetési módot megváltoztathatja Díjnet fiókjában, a “Fizetendő számlák” vagy a “Számlakeresés” menüpont alatt az adott számla sorára kattintva megjelenő “Beállítások” füleslapon. Egyedi, iCsekkbe történő számlaleküldést a továbbiakban is Díjnet fiókjából tud majd kezdeményezni, a fizetendő számla “Fizetés” füleslapján a “Mobilfizetés” linkre kattintva.
    Az újra regisztrált iCsekk fiókban a korábban elmentett bankkártya adatok nem lesznek elérhetőek, így amennyiben továbbra is mentett bankkártyával kívánja kiegyenlíteni számláit, úgy bankkártya adatait újra szükséges elmentenie. Ezt az első fizetés alkalmával megteheti a fizetési szolgáltató (SimplePay) felületén.

  6. Az újonnan letöltött/frissített alkalmazásban lehetősége van a korábban bármilyen módon (Díjnetből átirányított, vagy QR kódból befényképezett) az iCsekk alkalmazással kiegyenlített, vagy későbbi fizetésre elmentett számláinak megjelenítésére. A funkció aktiválásához a “Profil adatok” menüpont alatt adja meg azt a telefonszámot, amelyhez korábbi iCsekk fiókját regisztrálta. A megadott telefonszámra egy SMS kód fog érkezni, amelyet az alkalmazás “Megerősítő kód” mezőjébe visszaírva tud megerősíteni. Sikeres megerősítést követően a korábban iCsekkben kiegyenlített számlái láthatóvá válnak a “Kifizetett számlák”, míg fizetésre elmentett számlái a “Várakozó számlák” menüpont alatt.

    Egy iCsekk fiókhoz csak egy telefonszám rögzíthető, és a telefonszám sikeres megerősítését követően nem módosítható vagy törölhető.