Díjnet - Szolgáltatásaink

 

Csatlakozás számlakibocsátóként

Áraink megtekintéséhez regisztráció szükséges

Hiteles elektronikus számlabemutatás

A Díjnet jelenleg hazánkban az egyetlen szolgáltató-független, Internet alapú, elektronikus számlabemutatásra és fizetésre alkalmas rendszer. A szolgáltatás során a számlakibocsátók számláikat a Díjnetre regisztrált felhasználók számára elektronikusan juttatják el a Díjnet felületén keresztül. A számlák a keletkezésüktől számítva szinte azonnal, hitelesítve megjelennek a rendszerben és elérhetővé válnak a felhasználók számára.

Számlák elektronikus fizetése

A Díjnet rendszerén keresztül lehetőség van az alábbi fizetési módok használatára:

  1. bankkártyás fizetés
  2. internetbanki fizetés
  3. mobiltelefonos fizetés

Valamennyi fenti tranzakció zárt rendszerben, biztonságos környezetben zajlik le, és az ügyfél részére maximális kényelmet biztosít. Ezeken felül a felhasználó fizethet egyedi banki átutalással és csoportos beszedési megbízással. Az ügyfelek által korábban megadott csoportos beszedésre vonatkozó megbízás az elektronikus számlabemutatásra történő áttérést követően is érvényben marad.

Archiválás

A számlákat a rendszerben 18 hónapig elérhetővé tesszük ügyfeleink számára.

Napi elszámolási folyamatok lebonyolítása

Az ügyfelek által indított fizetések a Díjnet bankszámláján kerülnek jóváírásra. A Díjnet a bankoktól analitikus kimutatást kap az ügyfélbefizetésekről, mely alapján ellenőrzi a bankszámlán jóváírt és az analitikában szereplő tételek egyezőségét. Az ellenőrzést követően a számlakibocsátó részére egy összegben átutalja az adott napi ügyfélbefizetéseket és ezzel párhuzamosan megküldi a feldolgozáshoz szükséges analitikát is.

Aktív, professzionális kapcsolattartás az ügyfelekkel

A Díjnet rendszer a honlapon megjelenített információk mellett e-mail-ben biztosít lehetőséget az ügyfelekkel való kommunikációra. Az ügyfél a rendszerből küldhet e-mail-t egyrészt az általános működéssel kapcsolatosan, másrészt konkrét szolgáltatói számlaészrevételt is tehet, melyet az érintett számla megjelenési képernyőjéről kezdeményezhet. Ez megkönnyíti a reklamáció beazonosítását, ugyanis a számla adatait nem kell külön megadnia az ügyfélnek. Az ilyen reklamációs e-mail-eket a rendszer automatikusan továbbítja az érintett számlakibocsátó felé.