Aktualitások
Hasznos információkat olvashatsz a Díjnet szolgáltatásaival és újításaival kapcsolatban, illetve tájékozódhatsz az esetleges változásokról, vagy aktuális nyereményjátékainkról is.
AdományPlusz
Mi az AdományPlusz szolgáltatás?
AdományPlusz szolgáltatásunkkal kényelmesen, elektronikus úton kérheted Díjnet fiókodba a különféle jótékony célú, adománygyűjtő szervezetek hírleveleit és adományoddal egyszerűen, biztonságosan segítheted ezen szervezetek munkáját.
További információkat az AdományPlusz szolgáltatásról itt találsz.
Hogyan működik az AdományPlusz szolgáltatás?
Az AdományPlusz menüpontban válaszhatod ki a „Feliratkozom” gombra kattintva, hogy mely szervezettől szeretnél hírlevelet kapni. Feliratkozás után a szervezetek elektronikus hírleveleiken keresztül tájékoztatnak a tevékenységüket érintő legfrissebb hírekről, eredményeikről, és további érdekességekről.
Azt, hogy egy-egy szervezet milyen társadalmi, környezeti, kulturális vagy egyéb célokat szolgál elolvashatod annak logójára vagy a mellette található „i” betűre kattintva.
Akár több szervezet hírlevelére is feliratkozhatsz, a feliratkozás nem jár semmilyen fizetési kötelezettséggel és bármikor visszavonható.
Amikor új hírleveled érkezik, e-mailben értesítünk. A hírlevelet Díjnet fiókodba belépve tudod megnyitni és letölteni.
További információkat az AdományPlusz szolgáltatásról itt találsz.
E-mail cím módosítással kapcsolatos tudnivalók
Az e-mail szolgáltató megszüntette az e-mail címemet, mit tegyek?
Amennyiben e-mail szolgáltatód megszünteti a szolgáltatását, e-mail fiók hiányában nem fogod megkapni a Díjnettel kapcsolatos értesítéseket és tájékoztatásokat. Ezért nagyon fontos, hogy mielőbb gondoskodj a Díjnet fiókodhoz tartozó e-mail címed módosításáról.
Ha nem módosítod a Díjnet fiókodhoz regisztrált e-mail címed, nem fogod megkapni a számla érkezéséről, fizetéséről, valamint a fizetési határidő lejáratáról szóló értesítéseinket, és nem tudunk tájékoztatni a Díjnetben történő fontos változásokról sem.
Hogyan tudok új e-mail címet beállítani a Díjnet fiókomhoz?
Az e-mail cím módosítás folyamata eltérő attól függően, hogy Díjnet fiókodhoz tartozik-e bejelentkezési név.
1. Ha Díjnet fiókodat 2024. 04. 11. ELŐTT hoztad létre, ezért VAN bejelentkezési neved.
- Lépj be Díjnet fiókodba, majd a „Felhasználó adatai” menüpontban válaszd az „Adatmódosítás” lapfület,
- ezután az e-mail címed melletti „Módosítás” gombra kattintva add meg az új e-mail címet.
Fontos! Csak olyan e-mail címet tudsz megadni, amellyel még nincs regisztrálva Díjnet fiók.
2. Ha Díjnet fiókodat 2024. 04. 11. UTÁN hoztad létre, ezért NINCS bejelentkezési neved.
Ebben az esetben e-mail címed módosítására a Díjnet felületén nincs lehetőséged, az új e-mail címmel létre kell hoznod egy új Díjnet fiókot, majd azt össze kell vonnod a korábbi fiókoddal.
- Lépj be abba a Díjnet fiókodba, amit a továbbiakban használni fogsz, majd kattints a ,,Felhasználó adatai” menüpontban található „Ügyfélösszevonás” lapfülre.
- Ezután nincs más dolgod, mint megadni a megszüntetni kívánt Díjnet fiókod bejelentkezési adatait.
- Ha a bejelentkezési adatokat helyesen adtad meg, a megszüntetni kívánt Díjnet fiókodból automatikusan áthelyezzük az összes számlakibocsátói regisztrációdat, e-számládat és minden más adatot, illetve előzményt megmaradó Díjnet fiókodba.
Ha problémád merülne fel az e-mail cím módosítás, vagy a fiókok összevonása közben, írj ügyfélszolgálatunknak az info@dijnet.hu e-mail címre, és kollégáink szívesen segítenek.
Miért nem tudom megváltoztatni az e-mail címemet?
Ha 2024. 04. 11. után hoztad létre Díjnet fiókodat, akkor e-mail címed módosítására a Díjnet felületén nincs lehetőséged, ebben az esetben az alábbi teendőd van.
Ha a jelenlegitől eltérő e-mail címmel szeretnéd használni a Díjnetet, abban az esetben az új e-mail címmel létre kell hoznod egy új Díjnet fiókot, majd azt össze kell vonnod a korábbi fiókoddal. A fiókösszevonás után a korábbi fiókodból minden e-számlád, beállításod és előzményed átkerül az újonnan létrehozott Díjnet fiókba. Fiók összevonással kapcsolatban az alábbi kérdések között találsz segítséget.
Amennyiben elakadtál, vagy további kérdésed merült fel az e-mail címed módosításával, vagy a Díjnet fiókok összevonásával kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre az info@dijnet.hu e-mail címen.
Díjnet fiókok összevonása
Mit jelent a Díjnet fiókok összevonása?
A Díjnet fiókok összevonása azt jelenti, hogy két meglévő Díjnet fiókodat egy Díjnet fiókká alakítod. Az összevonás során
Hogyan tudom összevonni a Díjnet fiókjaimat?
Díjnet fiókjaid összevonásához lépj be abba a Díjnet fiókodba, amit a továbbiakban használni fogsz, majd kattints a ,,Felhasználó adatai” menüpontban található „Ügyfélösszevonás” lapfülre.
Ezután nincs más dolgod, mint megadni a megszüntetni kívánt Díjnet fiókod belépési adatait.
Ha a bejelentkezési adatokat helyesen adtad meg, a megszüntetni kívánt Díjnet fiókodból automatikusan áthelyezzük az összes számlakibocsátói regisztrációdat, e-számládat és minden más adatot, illetve előzményt megmaradó Díjnet fiókodba.
Ide kattintva összevonhatod Díjnet fiókjaidatHa összevonok két Díjnet fiókot, elvesznek az e-számláim?
Nem, az e-számláidat továbbra is megtalálod majd abban a Díjnet fiókodban, amit megtartottál. Az összevonáskor a megszüntetni kívánt fiókból az összes e-számlád átkerül abba, amit a továbbiakban használni fogsz.
Ide kattintva összevonhatod Díjnet fiókjaidat