FIZESS E-SZÁMLÁT, NYERJ ÉLMÉNYT!

2025.08.18 – 2025.10.31. között Díjnet fiókodba érkező számláidból fizess be minimum 4 darabot a Díjneten keresztül 2025. 11. 15-ig, hogy megnyerhesd az értékes Feldobox élménycsomagok egyikét.

Részt veszek a nyereményjátékban!

Játékszabályzat és Adatkezelési tájékoztató

decoration-line decoration-line

Hogyan vehetsz részt a nyereményjátékban?

Ha nyerni szeretnél, nincs más dolgod, mint a 2025.08.18. és 2025.10.31. között Díjnet fiókodba érkező e-számláid közül legalább 4 darabot 2025.11.15-ig befizetni az alábbi fizetési módok bármelyikével:

  • dijnet.hu mentett vagy nem mentett bankkártyás fizetés,
  • iCsekk applikáció,
  • CIB internetbanki fizetés

Minden további befizetett számlával nő a nyerési esélyed! Ha több számlát is befizetsz a megadott fizetési módok valamelyikével a megjelölt időszakban, akkor nagyobb eséllyel veszel részt a sorsoláson.

credit card
credit card

Mit nyerhetsz?

A játékban résztvevők között értékes Feldobox ajándékkártyákat sorsolunk ki:

  • 90 db napi és 13 db heti Feldobox ajándékkártya – wellness, gasztronómia, kaland vagy pihentető kikapcsolódás vár rád!
  • A fődíj pedig egy 600 000 Ft értékű Feldobox ajándékkártya, amely felhasználásával életre szóló élmény vár rád!
Részt veszek a nyereményjátékban!
decoration-line decoration-line

Gyakori kérdések

Tudnivalók a nyereményjátékról
Ki vehet részt a nyereményjátékban?

A nyereményjátékban részt vehet minden Díjneten regisztrált (Díjnet fiókkal rendelkező) természetes személy, aki a 18. életévét betöltötte és rendelkezik belföldi bankszámlával.


Meddig tart a nyereményjáték?

2025. augusztus 18. 00 óra 00 perc 00 másodperctől - 2025. november 15. 23 óra 59 perc 59 másodpercig.


Pontosan mit kell tennem ahhoz, hogy nyerhessek?

A nyereményjátékban részt vehet minden természetes személy, aki a 18. életévét betöltötte, rendelkezik belföldi bankszámlával és 2025. augusztus 18. - 2025. október 31. közötti időszakban a Díjnet fiókjába érkező e-számlái közül legalább (minimum) 4 db számlát kifizet 2025. november 15-ig Díjneten keresztül az alábbi fizetési módok valamelyikével:

  • dijnet.hu weboldalon mentett vagy nem mentett bankkártyás fizetéssel,
  • iCsekk applikációba továbbított mobilfizetéssel
  • CIB banki ügyfelek részére CIB internetbanki fizetéssel.


Mikor lesz a sorsolás?

A sorsolásra 2025. november 27-én kerül sor.


Mikor és hogyan tudom meg, hogy nyertem?

A nyerteseket a Díjnet további adategyeztetés céljából e-mail útján értesíti a sorsolás napjától számított 15 munkanapon belül. Amennyiben a nyertes az értesítést követő három munkanapon belül nem küldi meg a Díjnet által bekért adatokat, Díjnet újabb értesítést küld részére. Amennyiben a nyertes a második értesítést követő kettő munkanapon belül sem küldi meg a Szervező által bekért adatokat, abban az esetben a pótnyertes kerül kiértesítésre. Ezt követően az először kisorsolt és kiértesített nyertes a nyereményre nem tarthat igényt. A pótnyertes értesítése az első alkalommal kisorsolt nyertessel azonos módon történik.

Nagyon fontos, hogy a tájékoztatóban megadott határidőig küld vissza részünkre válaszod, mert ellenkező esetben sajnos a nyereményedtől elesel, arra a későbbiekben nem tarthatsz igényt.


Hogyan kapom meg a nyereményem, mi a teendőm?

A nyertes a kiértesítést követően, a tájékoztató levélben meghatározott határidőig megküldi Díjnet részére a járulékfizetéshez szükséges adatokat, valamint azt az e-mail címet ahová a nyeremény megküldésre kerül. A Díjnet a nyertes által hiánytalanul megadott adatok (név, e-mail cím) kézhezvételét követően a nyereményt 30 munkanapon belül küldi meg.


Tudnivalók a számlafizetéshez
Hogyan tudom befizetni a számlát az értesítő e-mailből?

A Díjnet minden e-számla érkezésekor tájékoztató e-mailt küld a regisztráció során megadott e-mail címre. Az értesítő e-mailben található „Fizetem a számlám” elnevezésű gombra kattintva kezdeményezhető a számla mentett vagy nem mentett bankkártyával történő fizetése.

Amennyiben mentett kártyával kívánsz fizetni, akkor beléptetünk a Díjnet fiókodba, ahol kiválaszthatod, hogy mely bankkártyával kívánsz fizetni. Amennyiben nem mentett bankkártyával kívánsz fizetni, abban az esetben a bankkártyaadatok megadása után indíthatod a számla fizetését.


Hogyan tudom befizetni a számlát iCsekk appon keresztül?

A mobiltelefonos fizetési szolgáltatást az iCsekk “bank és szolgáltató független mobilfizetés” applikáció segítségével tudja igénybe venni.

Ehhez kérjük, hogy töltse le mobiltelefonjára az iCsekk alkalmazást, majd azt elindítva hozza létre iCsekk fiókját. A regisztrációhoz e-mail-címét és egy jelszót szükséges megadnia. Az applikációba történt belépést követően a “Beállítások” menüpont alatt aktiválhatja a Díjnet szolgáltatást, amihez Díjnet fiókjának belépési adatait szükséges megadnia

A sikeres szolgáltatás aktiválást követően az összes rendezetlen státuszú számlája automatikusan iCsekk fiókjába kerül átirányításra, melyek az applikáció “Várakozó számlák” menüpontja alatt jelennek meg. Itt a számlát kiválasztva a “Fizetés most” gombra kattintva indíthatja el a fizetés folyamatát. A számlák mobiltelefonra irányítását a későbbiekben Díjnet fiókjából is kezelheti.

A “Felhasználó adatai” menüpont “Beállítások” füleslapján kezdeményezheti számláinak automatikus mobilra küldését (vagy a fizetési mód visszaállítását) számlakibocsátónként vagy akár egyszerre az összes számlakibocsátóra vonatkozóan. Ez esetben az adott számlakibocsátótól jövőben érkező számlái automatikusan megjelennek mobiltelefonján. Emellett rendezetlen státuszú számláit egyenként is leküldheti telefonjára (illetőleg visszahívhatja onnan) az adott számla sorára kattintva a “Fizetés” füleslapon a “Mobilfizetés” alatt a “Küldés a mobiltelefonra” gombra (illetőleg visszahívás esetén a “Számla visszahívása mobiltelefonról” linkre) kattintva.


Hogyan fizethetem be a számlát CIB internetbankon keresztül?

Ezen fizetési forma a Díjnet esetében eltér az általánosan ismert internetbankos fizetéstől. Ezt a fizetési módot azon ügyfeleink vehetik igénybe, akik bankszámlájukat a CIB Bank Zrt.-nél vezetik, és folyószámlájukhoz kapcsolódóan rendelkeznek CIB Internet Bank szerződéssel.

A Díjnetből kezdeményezhető Internetbankos fizetéshez regisztráció szükséges, melyet a Díjnetbe történt bejelentkezést követően, a “Fizetési módok” menüpont alatt az “Internetbank” feliratra, majd a megjelenő oldalon az ügyfél számlavezető bankjának emblémájára kattintva kezdeményezhet. (A regisztráció egy még kiegyenlítetlen számla kiválasztását követően a Fizetés lapról is kezdeményezhető.) A felnyíló ablakban rövid tájékoztató olvasható az internetbank regisztrációról. A “Regisztráció kezdeményezése” gomb megnyomásakor a Díjnet numerikus azonosítót generál, az úgynevezett Díjnet azonosítót, melyet a választott bank internetes szolgáltatásába belépve kell megadni, a regisztráció aktiválásához. Ezen Díjnet azonosítót a CIB Bank esetében a CIB Internet Bank “Átutalás / Díjnet / Díjnet regisztráció” menüpontban kell megadni. A bankok a berögzített azonosítót visszaküldik a Díjnet rendszernek azonosítás, ellenőrzés céljából. Megfelelő Díjnet azonosító esetén az internetbank regisztráció aktívvá válik.

Internetbankos fizetésre csak aktív internetbank regisztráció esetén van lehetőség. Az Internetbankos fizetést Díjnetben a fizetendő számla kiválasztását követően a “Fizetés” lapon az “Internetbank” feliratra kattintva kezdeményezheti. A folyamat lépéseinek végrehajtását követően a fizetni kívánt számla/számlák megjelennek a CIB Banki fiókjában az “Átutalás/Díjnet/Díjnet számlák” menüpontban, ahonnan a tényleges fizetés kezdeményezhető.


Részt veszek a nyereményjátékban!